Gwarancja
  1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i nowe.
  2. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych w Sklepie.
  3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
    • wad fabrycznych,
    • uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
    • niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu
  4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny lub wymieniony na inny pełnowartościowym a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru, lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
  5. Reklamacji nie podlegają: żywe zwierzęta, rośliny, skały, korzenie oraz produkty uszkodzone mechanicznie
  6. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanej na stronie internetowej Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klientów.
  7. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o wadzie w ciągu 2 miesięcy od stwierdzania niezgodności towaru z umową.
  8. Niezgodne z przeznaczeniem użytkowanie sprzętu akwarystycznego, brak lub niewłaściwa konserwacja stanowi podstawę odmówienia roszczeń z tytułu rękojmi.
  9. Reklamacje uwzględniane są wyłącznie z dostarczonym dowodem zakupu - paragon, faktura oraz w oryginalnym opakowaniu.
  10. Brak dowodu zakupu spowoduje nie przyjęcie produktu do rozpatrzenia reklamacji.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl