Regulamin

Informacje ogólne

Właścicielem sklepu internetowego jest:

Adam Szczyrba
Przedsiębiorstwio Handlowo Usługowe Amazonia
ul. Norwida 8
41-700 Ruda Śląska


Przyjmowanie i realizacja zamówień

  1. Sklep internetowy Amazonia24.pl, zwany dalej Sklepem prowadzi sprzedaż produktów akwarystycznych za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Zamówienia od klientów są przyjmowane przez aukcje internetowe platformy Allegro.pl lub przez sklep internetowy. Natychmiast po złożeniu zamówienia Klient dostaje e - mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.
  3. Przyjęcie do realizacji zamówienia:
    1. w przypadku składanego zamówienia po raz pierwszy, płatnego przy odbiorze lub przelewem - rozpoczyna się po tym, jak do Sklepu dotrze e - mail od Klienta z potwierdzeniem złożonego zamówienia, o czym Klient jest informowany na stronie kończącej składanie zamówienia,
    2. realizacja każdego kolejnego zamówienia płatnego przy odbiorze lub przelewem rozpoczyna się natychmiast po jego otrzymaniu przez Sklep, o czym Klient jest informowany na stronie kończącej składanie zamówienia,
    3. W przypadku zamówienia złożonego w dni wolne od pracy - sobota, niedziela lub inne święta - jego weryfikacja następuje najbliższego dnia roboczego.
    4. W okresie świąt wielodniowych (Wielkanoc, Boże Narodzenie - Sylwester) czas oczekiwania na weryfikację i realizację zamówienia może ulec przedłużeniu.
  4. Zamówienie przesyłane jest do Kupującego oraz do Sprzedającego pocztą elektroniczną.  Sprzedający potwierdzi otrzymanie zamówienie Kupującemu.
  5. Po otrzymaniu zamówienia, Kupujący zobowiązany jest je zweryfikować i w razie niejasności powiadomić Sprzedającego pocztą elektroniczną lub telefonicznie o zaistniałych niezgodnościach.
  6. Zamówienie realizowane jest dopiero po otrzymaniu potwierdzenia mailowego lub telefonicznego od Kupującego, w terminie do 1-2 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia. Czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 5 dni roboczych w przypadku braku towaru na magazynie, o czym klient zostanie poinformowany e-mailem bądź telefonicznie.
  7. W wyjątkowych sytuacjach (np.: jeżeli dany produkt nie jest umieszczony na stronie, lub nastąpiła awaria strony) zamówienia przyjmowane są również mailem lub telefonicznie.
  8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  9. Do każdego zamówienia dołączamy jest paragon, lub na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT, w chwili, gdy wszystkie towary wybrane do zamówienia są skompletowane i gotowe do wysyłki.
  10. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.
  11. Składając zamówienie w Sklepie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
  12. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz. U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

Ceny towarów

  1. Wszystkie ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  4. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach towarów proporcjonalnie do ich wartości. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.

Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania zamówionych towarów ze Sklepu, przy czym uwzględnione są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.

  1. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.
    1. Sposoby i czas dostawy w Polsce:
      1. Poczta Polska przesyłka priorytetowa, przewidywany czas dostawy 2 dni robocze
      2. Poczta Polska przesyłka ekonomiczna, przewidywany czas dostawy 3 - 5 dni roboczych
      3. Kurier, przewidywany czas dostawy 2 dzień roboczy
    2. Sposoby i czas dostawy w Unii Europejskiej
      1. Poczta Polska przesyłka ekonomiczna, przewidywany czas dostawy 10 dni roboczych
      2. kurier UPS Trans Order, przewidywany czas dostawy 2- 5 dni roboczych
      3. Sposoby i czas dostawy poza Unią Europejską:
        1. Poczta Polska przesyłka ekonomiczna, przewidywany czas dostawy 2 - 6 tygodni
        2. Poczta Polska przesyłka priorytetowa, przewidywany czas dostawy 1 - 2 tygodnie
        3. Poczta Polska przesyłka kurierska POCZTEX, przewidywany czas dostawym 1 - 2 tygodnie
  2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

Formy płatności

Płatność za zamówiony towar można zrealizować przelewem na konto bankowe, lub za pobraniem, co określa Kupujący przy zamawianiu towaru.

Dane do przelewu:
ING Bank Śląski
96 1050 1331 1000 0091 3186 9498
Adam Szczyrba P.H.U AMAZONIA
ul. Norwida 8
41-700 Ruda Śląska

Dostawa towaru następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub osobistego odbioru w siedzibie lub fili firmy.

Ewentualne koszty wysyłki ustalane są w formularzu podczas składania zamówienia na stronie.


Reklamacje

  1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i nowe.
  2. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych w Sklepie.
  3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
    • wad fabrycznych,
    • uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
    • niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu
  4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny lub wymieniony na inny pełnowartościowym a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru, lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
  5. Reklamacji nie podlegają: żywe zwierzęta, rośliny, skały, korzenie oraz produkty uszkodzone mechanicznie
  6. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanej na stronie internetowej Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klientów.
  7. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o wadzie w ciągu 2 miesięcy od stwierdzania niezgodności towaru z umową.
  8. Niezgodne z przeznaczeniem użytkowanie sprzetu akwarystycznego, brak lub niewłaściwa konserwacja stanowi podstawę odmówienia roszczeń z tytułu rękojmi.
  9. Reklamacje uwzględniane są wyłącznie z dostarczonym dowodem zakupu - paragon, faktura oraz w oryginalnym opakowaniu.
  10. Brak dowodu zakupu spowoduje nie przyjęcie produktu do rozpatrzenia reklamacji.

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny"  oraz ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym dowodem zakupu - paragon lub faktura.
  3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania zwracanego towaru, przelewem na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.
  4. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  5. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Postanowienia końcowe

  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
  • Klient "Sklepu internetowego amazonia24.pl", wypełniając formularz zamówienia potwierdza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i wyraża tym samym zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych związanych z działalnością firmy Łowca"  zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883).
  • Zgodnie z postanowieniami ww. Ustawy, Klientowi przysługuje prawo do kontroli przetwarzania tych danych.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl