Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Reklamacje i zwroty

  1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i nowe.
  2. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych w Sklepie.
  3. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
    • wad fabrycznych,
    • uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
    • niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu
  4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny lub wymieniony na inny pełnowartościowym a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru, lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
  5. Reklamacji nie podlegają: żywe zwierzęta, rośliny, skały, korzenie oraz produkty uszkodzone mechanicznie
  6. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanej na stronie internetowej Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klientów.
  7. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o wadzie w ciągu 2 miesięcy od stwierdzania niezgodności towaru z umową.
  8. Niezgodne z przeznaczeniem użytkowanie sprzętu akwarystycznego, brak lub niewłaściwa konserwacja stanowi podstawę odmówienia roszczeń z tytułu rękojmi.
  9. Reklamacje uwzględniane są wyłącznie z dostarczonym dowodem zakupu - paragon, faktura oraz w oryginalnym opakowaniu.
  10. Brak dowodu zakupu spowoduje nie przyjęcie produktu do rozpatrzenia reklamacji.
  11. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
  12. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym dowodem zakupu - paragon lub faktura.
  13. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania zwracanego towaru, przelewem na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu.
  14. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  15. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
{if context == "product"} {/if}
Sklep internetowy Shoper.pl